شرکت استیل توپاز ارائه دهنده انواع ورق استیل ، لوله و میلگرد استیل و پروفیل استیل در تمام نقاط ایران می باشد.

اخبار

بازار فولاد جهان

نگاهی کوتاه به بازار فولاد امروز جهان (دوم تیر95)

آخرین آمار استیل ایندکس حاکی از آن است که قیمت ورق گرم در بازار داخلی شمال اروپا 4 یورو بهبود داشته 423 یورو هر تن درب کارخانه ثبت شده است.  بازار فولاد اروپا در ثبات نسبی است در حالی که در آسیا قیمت ها نزولی هستند. برخی در 440 تا 450 یورو هم پیشنهاد می دهند و معاملاتی در 423 یورو نهایی شده است.

ادامه مطلب...

Rope Brake چیست؟

 

آیا میدانید Rope brake چیست؟

در شرکت آسانسور تراویس کره جنوبی rope brake با نظارت بر عملکرد سیم بکسل ها سومین عنصر ایمنی بعد از ترمز موتور و پاراشوت میباشد که در صورت زدگی و یا شل شدن سیم بکسل ها به صورت پنوماتیک عمل مینماید و با بغل نمودن سیم بکسل از حرکت آسانسور جلوگیری میکند.

این محصول متعلق به شرکت تراویس کره جنوبی می باشد وعرضه ان فقط به همراه پکیج های آسانسور این شرکت امکان پذیر بوده است اما با تلاش فروان و اهمیت و جایگاه ویژه آن در قسمت ایمنی اسانسور،سفارش و عرضه این محصول از هم اکنون به صورت جداگانه ممکن گردیده است.


تهیه و تنظیم: جناب محمود احمدی، عضویت محترم گروه آسانسور و پله برقی

 

 

تولید داخلی ورق 2 میلیمتر با بهره گیری از 70 درصد توانایی کارخانه فولاد سبا

تولید داخلی ورق 2 میلیمتر با بهره گیری از 70 درصد توانایی کارخانه فولاد سبا

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیر مجتمع فولاد سبا با اعلام خبر تولید ورق با ضخامت 2 میلیمتر در این مجتمع گفت: در راستای اهداف استراتژیک شرکت فولاد مبارکه و پاسخگویی به نیاز مشتریان از سال 1394 در مجتمع فولاد سبا تولید ورق عرض 1250 و 1000 و با ضخامت 2 میلیمتر برنامه‌ریزی شد.

ادامه مطلب...

. . . : : : شرکت توپاز استیل : : : . . . 

کاربری من

تماس باما

  •  
    صادقیه، سازمان آب بعد از گلناز دهم پلاک 312 واحد 8
  •  
    تلفن:02144254560
  •  
    همراه: 09122264306